Інформація для оприлюднення
Інформуємо щодо фінансового стану підприємства за підсумками 2021 року
Минув фінансовий 2021 рік, підведено підсумки фінансового стану підприємства.
Комунальне підприємство «Апостоловеводоканал» Апостолівської міської ради» засноване рішенням Апостолівської районної державної адміністрації № 424-р від 07.05.1996 та Відповідно до рішення Дніпропетровської обласної ради від 16 червня 2021 року № 84-6/VIII «Про деякі питання управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області» та рішення Апостолівської міської ради від 29 червня 2021 року №415-16/VII «Про надання згоди на прийняття зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області комунального підприємства «Апостоловеводоканал» Дніпропетровської обласної ради» до комунальної власності Апостолівської міської ради», відбулася передача підприємства і всього майна, що є у його господарському віданні до комунальної власності Апостолівської міської ради.
Після завершення процедур передачі, перереєстрації підприємства на КП «Апостоловеводоканал АМР» та зміни його керівного складу, розпочато внутрішній аудит фінансового стану та направлено лист за підписом Апостолівського міського голови до Державної аудиторської служби України щодо проведення інспектування, що здійснюється органом державного фінансового контролю у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці комплексу питань фінансово-господарської діяльності підприємства за період з 01.01.2018 по 01.08.2021.
Здійснює господарську діяльність з централізованого водопостачання та водовідведенн на підставі ліцензії №230, виданою Дніпропетровською облдержадміністрацією від 19.05.2016.
1. Фінансовий стан підприємства
За результатами роботи за 2021 рік підприємство від реалізації послуг отримало чистого доходу 10 415 тис.грн.
Всього доходу від основної діяльності:
Водопостачання – дохід від реалізації послуг:
Чистий дохід від реалізації послуги, всього: тис. грн 6379,2
у тому числі: населенню безпосередньо 5675,8 тис.грн
державним бюджетним установам та організаціям
місцевим бюджетним установам та організаціям 353,0 тис.грн
іншим споживачам 350,4 тис.грн
Водовідведення – дохід від реалізації послуг:
Чистий дохід від реалізації послуги, всього: тис. грн 2743,6
у тому числі: населенню безпосередньо 1886,2 тис. грн
державним бюджетним установам та організаціям
місцевим бюджетним установам та організаціям 588,8 тис.грн
іншим споживачам 268,6 тис.грн
Нарахована сума відшкодування по різниці в тарифах станом на 01.01.2022 у сумі 20 229,4 тис. грн., з них за 2021 рік – 8 026,6 тис.грн.
2. Фінансовий результат
Фінансовий результат від операційної діяльності за 2021 рік склав збитків у сумі 8 626 тис.грн.
Ріст витрат з водопостачання та водовідведення обумовлений в першу чергу зростанням вартості електроенергії, реагентів, покупної води, витратних матеріалів для ліквідації аварійних ситуацій, а також нормативно передбаченим суттєвим зростанням мінімальної заробітної плати.
3. Кредиторська заборгованість підприємства
Кредиторська заборгованість підприємства за товари, роботи та послуги станом на 01.01.2022 року складає 33 650,6 тис.грн., у тому числі:
- за товари, роботи, послуги, у т.ч. енергоносії – 16 758,96 тис.грн.;
- за розрахунками з бюджетом – 7 673,7 тис. грн..;
- за розрахунками зі страхування – 1 965,7 тис.грн.;
- за розрахунками з оплати праці – 6 821,5 тис.грн.;
- інші поточні зобов’язання – 430,7 тис. грн..
4. Оплата праці
Сума заборгованості з виплати заробітної плати станом на 01.01.2022 становить 6 821,5 тис.грн., що становить майже 10 місяців, за періоди з вересня 2020 року по липень 2021 року та частково грудень 2021 року.
Головний бухгалтер Наталія Порохнява
|